Digitaal ondertekenen. Simpel & snel rechtsgeldig documenten ondertekenen.
Online een document of contract laten ondertekenen met dezelfde rechtsgeldigheid als een handgeschreven handtekening.
Hoe werkt het?
Het eenvoudige proces van een rechtsgeldig getekend document in 3 simpele stappen.
1. Upload
Upload het te ondertekenen document. Bepaal op welke positie(s) de ontvanger dient te tekenen.
2. Verstuur
Selecteer de ontvanger(s) en verstuur het document via e-mail of API voor ondertekening.
3. Signeer
Na ondertekening ontvang je het getekende document incl. audit trail per e-mail retour.
De belangrijkste functies
Esigneren is flexibel opgezet zodat het past in elke organisatie. Upload je Word of PDF bestand en laat het onderteken door één of meerdere ondertekenaars per e-mail.
Werkt overal
Esigneren werkt op elk apparaat zonder installatie van software. Op desktop, tablet en mobiel.
Direct inzicht
Via het dashboard heb je inzicht in de actuele status van verzonden documenten.
Alle bestanden *
Ondersteuning voor 10+ bestandstypes waaronder PDF, Microsoft Word, Powerpoint & Excel.
Up-to-date
Altijd up-to-date, geen software downloaden. Snel aan de slag
Koppelingen *
Koppelingen met Google Drive, Google Docs en anderen.
Support
Onze klantenservice is beschikbaar via zowel e-mail alsmede telefoon als je ons nodig hebt.
API
Sluit naadloos de gewenste software aan op onze openbare API.
2FA
Bescherm je account en documenten met Tweestaps-authenticatie (2FA).
Notificaties
Ontvang notificaties bij belangrijke gebeurtenissen, bijvoorbeeld zodra iemand getekend heeft.
Huisstijl
Herkenbaarheid door eigen logo en bedrijfsnaam te tonen tijdens het signeerproces.
Sjablonen
Hergebruik vaak voorkomende contracten of documenten met de sjablonen functie.
Audit trail
Elk document bevat een record met naam, e-mail, IP-adres en tijdstip van elke handtekening.
Tevreden gebruikers
Sluit je aan bij duizenden tevreden klanten die ons platform dagelijks gebruiken.
Voor ons ICT bedrijf is dit ideaal om klanten hun offerte of contract rechtsgeldig te laten ondertekenen
Overstappen van de traditionele handgeschreven handtekening naar een digitale handtekening is erg eenvoudig
De digitale ondertekening van onze contracten per email scheelt nu erg veel tijd! En het is een stuk overzichtelijker
Start nu met digitaal signeren
Kijk of esigneren geschikt is voor je bedrijf met een gratis, volledig functionele proefperiode van 30 dagen.
probeer gratis
Hoe werkt de digitale handtekening?
De digitale handtekening (of elektronische handtekening) is een elektronische variant van de handgeschreven handtekening, maar met dezelfde rechtsgeldigheid.
Er zijn 3 verschillende soorten elektronische handtekeningen. De gewone elektronische handtekening, de geavanceerde elektronische handtekening en de gekwalificeerde elektronische handtekening. Maar welke handtekening heeft nu de dezelfde rechtsgeldigheid als een handtekening op papier? Zowel de geavanceerde elektronische handtekening en de gekwalificeerde elektronische handtekening zijn hiervoor geschikt. Lees verder...
Een digitale handtekening toevoegen aan een document is simpel en eenvoudig met esigneren te regelen. Wil je meer lezen over de mogelijkheden? Klik hier...