Digitaal ondertekenen. Simpel & snel rechtsgeldig documenten ondertekenen.

Online een document of contract laten ondertekenen met dezelfde rechtsgeldigheid als een handgeschreven handtekening.

Mogelijkheden Probeer gratis

Alternative Text

Hoe werkt het?


Het eenvoudige proces van een rechtsgeldig getekend document in 3 simpele stappen.

1. Upload

Upload het te ondertekenen document. Bepaal op welke positie(s) de ontvanger dient te tekenen.

2. Verstuur

Selecteer de ontvanger(s) en verstuur het document via e-mail of API voor ondertekening.

3. Signeer

Na ondertekening ontvang je het getekende document incl. audit trail per e-mail retour.

mogelijkheden

De belangrijkste functies


Esigneren is flexibel opgezet zodat het past in elke organisatie. Upload je Word of PDF bestand en laat het onderteken door één of meerdere ondertekenaars per e-mail.

Werkt overal

Esigneren werkt op elk apparaat zonder installatie van software. Op desktop, tablet en mobiel.

Direct inzicht

Via het dashboard heb je inzicht in de actuele status van verzonden documenten.

Alle bestanden *

Ondersteuning voor 10+ bestandstypes waaronder PDF, Microsoft Word, Powerpoint & Excel.

Up-to-date

Altijd up-to-date, geen software downloaden. Snel aan de slag

Koppelingen *

Koppelingen met Google Drive, Google Docs en anderen.

Support

Onze klantenservice is beschikbaar via zowel e-mail alsmede telefoon als je ons nodig hebt.

API

Sluit naadloos de gewenste software aan op onze openbare API.

2FA

Bescherm je account en documenten met Tweestaps-authenticatie (2FA).

Notificaties

Ontvang notificaties bij belangrijke gebeurtenissen, bijvoorbeeld zodra iemand getekend heeft.

Huisstijl

Herkenbaarheid door eigen logo en bedrijfsnaam te tonen tijdens het signeerproces.

Sjablonen

Hergebruik vaak voorkomende contracten of documenten met de sjablonen functie.

Audit trail

Elk document bevat een record met naam, e-mail, IP-adres en tijdstip van elke handtekening.

Tevreden gebruikers


Sluit je aan bij duizenden tevreden klanten die ons platform dagelijks gebruiken.

Voor ons ICT bedrijf is dit ideaal om klanten hun offerte of contract rechtsgeldig te laten ondertekenen

Alternative Text
Rutger Niklaas
Eigenaar ICT Bedrijf

Overstappen van de traditionele handgeschreven handtekening naar een digitale handtekening is erg eenvoudig

Alternative Text
Chris Klomp
Ondernemer

De digitale ondertekening van onze contracten per email scheelt nu erg veel tijd! En het is een stuk overzichtelijker

Alternative Text
Ans Pol
Directeur Kinderopvang

Start nu met digitaal signeren

Kijk of esigneren geschikt is voor je bedrijf met een gratis, volledig functionele proefperiode van 30 dagen.


probeer gratis

Hoe werkt de digitale handtekening?

De digitale handtekening (of elektronische handtekening) is een elektronische variant van de handgeschreven handtekening, maar met dezelfde rechtsgeldigheid.

Er zijn 3 verschillende soorten elektronische handtekeningen. De gewone elektronische handtekening, de geavanceerde elektronische handtekening en de gekwalificeerde elektronische handtekening. Maar welke handtekening heeft nu de dezelfde rechtsgeldigheid als een handtekening op papier? Zowel de geavanceerde elektronische handtekening en de gekwalificeerde elektronische handtekening zijn hiervoor geschikt. Lees verder...

Een digitale handtekening toevoegen aan een document is simpel en eenvoudig met esigneren te regelen. Wil je meer lezen over de mogelijkheden? Klik hier...